Cookie beleid v.v. Jonge Kracht

De website van v.v. Jonge Kracht is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Kleding- en materialenbeleid

Kleding- en materialenbeleid

Als vereniging hechten we waarde aan een verzorgde uitstraling, daarbij past dat de kleding van spelers en trainers en leiders representatief en uniform moet zijn. 

Dit betekent dat alle kleding centraal wordt ingekocht en gedurende ieder seizoen aan spelers en trainers en leiders in bruikleen wordt gegeven onder de voorwaarden zoals hieronder beschreven staat. 

 

ALGEMEEN KLEDING, BALLEN EN MATERIALENREGLEMENT 

  • De spelers, trainers en leiders krijgen de kleding, ballen en materialen van de vereniging in bruikleen.
  • De kleding, ballen en materialen zijn en blijven eigendom van de vereniging.
  • De kleding, ballen en materialen worden aan het begin van het seizoen per team uitgereikt aan de trainer/leider.
  • De trainer of leider die de kleding, ballen en materialen ontvangt tekent voor ontvangst.
  • Bij wisseling van de trainer of leider tijdens het seizoen, worden de verantwoordelijkheden met betrekking tot de kleding, ballen en materialen overgedragen aan zijn of haar vervanger.
  • De spelers, trainers en leiders hebben de plicht om zorgvuldig met de in bruikleen verkregen kleding, ballen en materialen om te gaan.
  • De kleding wordt opgeslagen in de betreffende kledinglocker van het team en de ballen in de ballencontainer van team. 
  • De wedstrijdtenues dienen te allen tijde bij elkaar te blijven en zijn team gebonden.
  • In de kleding die door de vereniging in bruikleen is gesteld mag door de spelers niet getraind worden. De leden dienen zelf hun eigen trainingskleding aan te schaffen (tenzij het team specifieke trainingskleding heeft gekregen).
  • De wedstrijdtenues worden per team door de club gewassen.
  • De trainer of leider zorgt ervoor dat de kleding, ballen en materialen na elke wedstrijd of training worden verzameld. Er wordt ter plaatse direct gecontroleerd of alles is ingeleverd.
  • Bij vermissing van kledingstukken, ballen en materialen of geconstateerde schade, dient de trainer of leider dit direct te melden bij: [email protected]
  • Voor schade aan kleding die tijdens de wedstrijd is ontstaan, zal een speler niet aansprakelijk worden gesteld, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld.
  • Zoekgeraakte kleding wordt niet vergoed. Aanvulling komt ten laste van het team.
  • De trainer of leider levert de in bruikleen gegeven kleding, ballen en materialen aan het eind van het seizoen in.
  • Wanneer aan het einde van het seizoen blijkt dat er spullen ontbreken die niet zijn gemeld en/of sprake is van niet gemelde schade, worden de daaraan verbonden kosten in rekening gebracht bij het desbetreffende team.
  • De trainer of leider zorgt dat de betreffende kosten op een eerlijke manier verdeeld worden over de spelers van het team of de desbetreffende speler c.q. ouders of verzorgers.
  • Indien een trainer of leider de sleutel of de tag van de kast of kledinglocker kwijt is, dan kan men dat melden via [email protected] De nieuwe sleutel of tag wordt dan tegen betaling van EUR 20,00 afgegeven, deze vergoeding is voor de gemaakte kosten en wordt niet terugbetaald.

 

KLEDING PER TEAM

  • Het wedstrijdtenue van de vereniging voor veldspelers is: rode shirt, witte broek en rood met witte gestreepte sokken. Sokken dienen door de speler zelf te worden aangeschaft, de sokken kunnen eventueel bij Jonge Kracht aan de bar gekocht worden.
  • Op basis van het aantal spelers worden aan het begin van het seizoen de kleding per team door de beheercommissie bepaald. Het aantal uitgereikte kledingstukken staat vermeld in het getekende ontvangstformulier.
  • De spelers zijn verplicht om tijdens de wedstrijden de door de vereniging beschikbaar gestelde wedstrijdkleding te dragen.
  • De trainer en leider zorgen dat de spelers in het juiste wedstrijdtenue spelen.

 

RESERVETENUE

  • Wanneer een bezoekende partij in een rood shirt of een shirt waarin naar verhouding veel rood zit speelt, dan is er per leeftijdscategorie een reservetenue bij het wedstrijdsecretariaat beschikbaar.
  • De normale wedstrijdkleding in de teamtas aanwezig wordt niet gebruikt, deze blijft schoon in de teamtas.
  • Voor het gebruik van het reservetenue gelden dezelfde regels als voor standaardwedstrijdtenue.

 

SCHADE/VERMISSING KLEDING

  • Indien tijdens de wedstrijd schade aan de kleding is ontstaan, dient dit direct na afloop van de wedstrijd door de speler bij de leider te worden gemeld. Deze meldt dit direct bij [email protected]
  • Voor schade aan de kleding die tijdens de wedstrijd is ontstaan, zal een speler niet aansprakelijk worden gesteld, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld. Dit is ter beoordeling aan de beheercommissie.
  • Bij vermissing van kledingstukken of geconstateerde schade aan de kleding, dient de leider dit direct na constatering te melden bij [email protected] Of iemand aansprakelijk wordt gesteld is ter beoordeling aan de beheercommissie.
  • De vereniging stelt het lid hiervan in kennis en is gerechtigd de kosten voor vervanging op basis van de inkoopprijs bij het lid te incasseren.

 

BALLEN (VERMIST EN LEK)

  • Op basis van het aantal spelers worden aan het begin van het seizoen het aantal ballen per team bepaald. Het aantal uitgereikte ballen staat vermeld in het getekende ontvangstformulier.
  • De ballen worden in de ballenlocker van het team gedaan waarvan de trainer en leider een sleutel of tag krijgt. Op de ballen is het betreffende team aangegeven.
  • Na afloop van de training of voor aanvang van de wedstrijd worden de ballen verzameld.
  • Is een bal vermist, dan wordt direct de bal door alle spelers van team gezocht.
  • Mocht ondanks het zoeken van de bal deze vermist blijven, dan dient de leider dit direct na constatering te melden bij [email protected]
  • In principe wordt een vermiste bal niet gedurende het seizoen vervangen.
  • Indien een bal lek is, dient dit direct door de trainer of leider bij [email protected] te worden gemeld.
  • In principe wordt een lekke bal in de eerste week van het nieuwe kwartaal vervangen tegen inleveren van de lekke bal. Zonder lekke bal vindt er geen omruiling plaats.

 

WASSEN VAN DE KLEDING

  • De wedstrijdtenues dienen te allen tijde bij elkaar te blijven en zijn team gebonden.
  • Er is afgesproken dat de wedstrijdtenues per team centraal worden gewassen.
  • Het is niet toegestaan dat elke speler afzonderlijk zijn eigen wedstrijdtenue wast.
  • De trainer/leider zorgt ervoor dat de kleding na elke wedstrijd wordt verzameld.
  • Er wordt ter plaatse direct gecontroleerd of alles is ingeleverd.
  • De gedragen kleding wordt in de vuilniszak die in de teamtas zit gedaan. De vuilniszak met de gedragen kleding wordt in de teamtas gedaan.
  • De vuile was kan na de wedstrijd in de teamlocker worden gedaan.

 

ANDERE MATERIALEN VOOR TRAININGEN OF WEDSTRIJDEN

  • Bij aanvang van het seizoen zorgt de beheercommissie ervoor dat per team er benodigde materialen zijn. De uitgereikte materialen staan vermeld in het getekende ontvangstformulier.
  • Mocht je als trainer of leider iets missen, dan kan dit uitsluitend worden gemeld bij [email protected]
  • De beheercommissie zal zoveel mogelijk in de reactie op de mail aangeven hoe en wanneer dit geregeld zal worden.

 

SPORTPARK, CLUBGEBOUW EN GEDRAG

  • Samen zijn er we verantwoordelijk voor dat het sportpark, het clubgebouw er netjes blijft uitzien en dat we goed met onze materialen omgaan.
  • Mocht je als trainer of leider iets constateren wat kapot is of iets niet goed gaat met de opstallen of materialen op het sportpark, meld dit dan via [email protected]
  • Mocht je als trainer of leider zien dat leden op een incorrecte manier omgaan met onze kleding en materialen spreekt het lid hier direct op aan. Doe dit op een rustige en neutrale manier.

   

EINDE VAN SEIZOEN

  • De leider levert de kleding aan het eind van het seizoen, op uitnodiging van de beheercommissie, weer in. Samen met de beheercommissie wordt beoordeeld of de kleding compleet is en in goede staat verkeert.
  • Aan de leiders en coördinatoren van de verschillende afdelingen/categorieën kan desgevraagd ondersteuning worden gevraag voor een goede praktische uitvoering van uitgifte en inname van de kleding.
  • Wanneer aan het einde van het seizoen blijkt dat er spullen ontbreken die niet zijn gemeld en/of sprake is van niet gemelde schade, worden de daaraan verbonden kosten in rekening gebracht bij het desbetreffende team. De leider zorgt dat de kosten op een eerlijke manier verdeeld worden over de spelers van het team of de desbetreffende speler c.q. ouders/verzorgers.
  • Bij vermissing of beschadiging door nalatigheid of onzorgvuldig worden de, dan geldende, kostprijzen voor de betreffende kledingstukken in rekening gebracht.
  • De vereniging stelt het lid hiervan in kennis en is gerechtigd de kosten voor vervanging op basis van de inkoopprijs bij het lid te incasseren.

 

VRAGEN EN ANTWOORDEN

Zie daartoe de FAQ Kleding en materialen op deze website (Club -> Voetbalzaken -> FAQ Kleding en materialen)

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!